Màster Universitari. Educació Inclusiva
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 19 | 22 | 20 | 13 | 9 | 22 |
Nou ingrés SIIU | 15 | 19 | 19 | 13 | 8 | 16 |
Matriculats | 51 | 48 | 48 | 39 | 32 | 35 |
Titulats | 17 | 12 | 20 | 13 | 8 | 11 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2010-11 | 2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa de graduació | - | 47% | 79% | 61% | 67% | 67% |
Taxa d'abandonament | - | 11% | 5% | 14% | - | - |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 95% | 92% | 89% | 90% | 91% | 87% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 98% | 100% | 98% | 100% | 98% | 100% |
Taxa de rendiment | 79% | 75% | 81% | 78% | 70% | 76% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Joan Jordi Muntaner Guasp
- Mª Rosa Rosselló Ramon
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Rendició de comptes i transparència
No hi ha informació relacionada amb aquest apartatTreballs de fi de màster
- Anàlisi del model de suport a l'etapa de primària en un centre concertat
- Anàlisi del nivell d'inclusió i propostes d'innovació al CEIP Teixereta (Ibi).
- Autoevaluación de los procesos educativos en tres centros de Educación Infantil y Educación Primaria
- Com tractaven els diaris la discapacitat durant l’any 1990, 1993 i 1995?
- De l'escola a la Universitat: biografies que visibilitzen les barreres a l'aprenentatge
- De l'escola al barri: una aproximació teòrica de l'art comunitari com element transformador cap a escoles i societats inclusives
- El Diseño Universal de Aprendizaje en el análisis de los Grupos Interactivos. Un estudio de caso en el CEIP Pintor Joan Miró
- El paper de l'Educació Física en la inclusió de l'infant
- El tractament de la inclusió en algunes metodologies actives del CEIP Es Pont
- Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas
- La coeducació com a element inclusiu al pati escolar
- La importancia de los roles y valores en el aprendizaje cooperativo para conseguir una mayor inclusión.
- La inclusió al CEIP Coll d'en Rabassa
- Model centrat en la Família i els Entorns Naturals en Atenció Primerenca: una anàlisi teòrica
- Acogida de los AIT (Alumnos de Incorporación Tardía) a través de la educación emocional
- Análisis de la figura del Auxiliar Técnico Educativo (ATE) desde una perspectiva inclusiva
- El lideratge de l'equip directiu en l'educació inclusiva
- El treball dels docents envers la diversitat
- La dislexia. Impacto de las barreras del sistema escolar en el ámbito familiar
- LA INCLUSIÓN DEL ALUMNADO LGTB (Lesbianas, gais, transexuales y bisexuales)
- La relació de la família amb fills amb malalties rares amb els professionals sanitaris i educatius
- Percepciones de los docentes sobre la educación inclusiva
- Cap a un pla de convivència inclusiu. Estudi de cas
- Els contes com a recurs per a la inclusió
- Els Grups Interactius a l'Educació Primària
- L'aprenentatge cooperatiu a l'educació física.
- La família del CEIP Pintor Joan Miró
- Nins i nines amb malalties minoritàries en l'àmbit escolar
- Avaluació en els grups interactius
- La biblioteca escolar: un espai inclusiu d'aprenentatge socioemocional.
- Unitat de mares del centre penitenciari de Picassent: escenaris educatius per a la inclusió
- “La immigració, un element per fer inclusió dins les aules” La metodologia del CEIP “Es Cremat”