Tràmits Administratius
La UIB es troba en procés d'implantació de l'administració electrònica, per la qual cosa els tràmits administratius es fan per mitjans electrònics: alguns, amb credencials corporatives a la seu electrònica o a altres aplicacions (UIBdigital, Acadèmic, Plataforma de postgrau), i d'altres, només a la seu electrònica amb certificat electrònic vàlid.
A continuació trobareu la relació de tràmits específics per als alumnes de màster, què han de fer quan no hi hagi un tràmit específic i el model d'autorització per demanar informació presencialment per a una altra persona.
- Informació sobre el Reglament acadèmic i règim de permanència i el nombre mínim de crèdits matriculats a l'inici dels estudis
- Reconeixement de crèdits
- Homologació i declaració d'equivalència a títols de màster
- Què és la targeta universitària virtual i com aconseguir-la?
- Per a la sol·licitud i obtenció del títol de màster i doctorat
- Extracte de la normativa de postgrau
- Impresos de màster