Màster Universitari en Analítica de Dades i Intel·ligència de Negocis
Any acadèmic 2025-26
Si vàreu iniciar el màster abans de l'any acadèmic 2025-26, consultau la versió corresponent o el procés d'adaptació del pla.
Crèdits | 90 |
---|---|
Places de nou ingrés |
30 |
Modalitat docent | Presencial |
Campus | Mallorca |
Idioma |
Català, Castellà (Vegeu les assignatures per a més detalls)
|
Calendari acadèmic del centre | Consulta el calendari |
Direcció acadèmica | |
Preus | Preu públic per crèdit 28,45¤ Cost total: 2.614,57 ¤ (*)(**) |
(*) Preu aplicable als nacionals dels Estats membres de la Unió Europea i residents
a l'Estat espanyol.
En la resta de casos s'aplica un increment del 30%
( més informació per acreditar la residència ).
La columna de cost és totalment orientativa, perquè es poden aplicar tant taxes com
descomptes.
(**)
Més informació sobre preus
Objectius formatius
El Màster Universitari en Analítica de Dades i Intel·ligència de Negocis ofereix als estudiants una formació avançada en tècniques multidisciplinàries d’anàlisi de dades. Aprofundeix en els mètodes més innovadors de gestió econòmica i empresarial des de la perspectiva de la intel·ligència de negocis, així com en els aspectes fonamentals de les tecnologies actuals relacionades amb l’anàlisi de dades.
Perfils fonamentals dels titulats
Aquest màster proporciona als estudiants una formació multidisciplinària que els permet afrontar problemes complexos en l'àmbit de l'Analítica de Dades i la Intel·ligència de Negocis, fent ús d’eines de programari i tecnologies especialitzades.
Els titulats estaran capacitats per incorporar-se a empreses i entitats de serveis, incloent-hi administracions públiques, en les quals l'exploració, l'organització i l’anàlisi de dades són essencials. Aquestes competències els permetran extreure coneixement a partir de les dades, detectar patrons i fer prediccions sobre el comportament dels clients. L'objectiu final és millorar la competitivitat de les empreses, identificar noves oportunitats de negoci i impulsar la innovació en productes i serveis.
Alguns dels perfils professions actualment més demandats que requereixen aquest tipus de perfil formatiu són: analista de dades, analista de negoci, direcció d'intel·ligència empresarial, consultoria d'intel·ligència de negocis, analista d'estudis de mercat, especialista en visualització de dades, etc.
Finalment, atès que el màster també es dirigeix a la formació de futurs investigadors, els alumnes que tenguin aquest perfil adquirirà una formació en anàlisi de dades i podrà optar a continuar els seus estudis en algun dels programes de doctorat de la UIB.
Directe a ...
- Normativa dels estudis de màster de caràcter general, pròpia i normes de procediment
- Règim de permanència
- Programes de mobilitat i invercanvi (Servei de Relacions Internacionals)
- Estudiants amb diversitat funcional (Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials)
- Estudi oficial i de qualitat