Màster Universitari. Economia del Turisme: Monitoratge i Avaluació
Any acadèmic 2019-20
Informació general sobre els TFM
El Treball de Fi de Màster (TFM) s’ha de considerar com una assignatura més del pla d’estudis, i per tant, estarà sotmès a les mateixes normes i regulacions generals que s’apliquin a les altres assignatures.
Matrícula del treball de fi de màster
El nombre màxim de matrícules per superar l'assignatura del TFM és de 4 més una matrícula addicional que serà concedida per la direcció del Centre d'Estudis de Postgrau, previ vistiplau de la direcció del màster.
En cas que la defensa del TFM no es pugui fer el mateix any acadèmic de la matrícula, es podrà fer una matrícula anual per tutela acadèmica.
La matrícula per tutela acadèmica ha de ser consecutiva.
Inscripció del projecte del treball de fi de màster
Una vegada realitzada la matrícula de l'assignatura corresponent al TFM l'alumnat formalitzarà la inscripció del projecte de treball de fi de màster dins els terminis establerts per a cada una de les titulacions.
Les sol·licituds d'inscripció del Treball de Fi de Màster es faran per l'aplicació https://postgrau.uib.es/tfm
Heu de tenir en compte el següent per emplenar el formulari:
- Introducció del títol del TFM (no escriure tot en MAJÚSCULES).
- Nom i llinatges del tutor/a i el seu correu electrònic correcte.
- Guió del TFM en format PDF i amb un tamany inferior a 100MB.
Podreu fer el seguiment de la sol·licitud a la mateixa aplicació.
Lliurament del treball de fi de màster
Una vegada acceptada la inscripció del projecte del TFM l'alumnat el podrà lliurar dins els terminis establerts per a cada una de les titulacions.
El lliurament consta de dues accions:
- La primera es farà accedint a l'aplicació https://postgrau.uib.es/tfm
- La segona es farà accedint a l'assignatura de TFM de l'Aula Digital de la vostra titulació. Aquí haureu de lliurar el mateix fitxer a la tasca "Lliurament del treball de fi de màster (versió definitiva)"
Heu de tenir en compte el següent per emplenar el formulari:
- El document del TFM ha de ser en format PDF i amb un tamany inferior a 100MB.
- La Portada del TFM, què es troba a l'apartat "Impresos de màster".
- La llicència de distribució del TFM es cumplimentarà a través de la mateixa l'aplicació.
Podreu fer el seguiment de la sol·licitud a la mateixa aplicació. La signatura d'aquesta llicència per part de l'alumne/a i el tutor/a permet autoritzar la publicació del treball al repositori institucional per la seva consulta pública.
Defensa del treball de fi de màster
La direcció del màster pot nomenar un o diversos tribunals a l'inici del curs acadèmic o nomenar un tribunal específic per a cada TFM.
Procediment:
- La direcció del màster farà arribar la còpia del TFM als membres del tribunal.
- La direcció del màster comunicarà als serveis administratius la composició del tribunal i la data de defensa i ho farà públic.
- El president del tribunal convocarà als altres membres, al/a la tutor/a, i/o cotutors, i a l'autor, en un mínim de 10 i un màxim de 15 dies hàbils.
- Els serveis administratius elaboraran l'acta corresponent.
Avaluació del treball de fi de màster
La qualificació obtinguda s'incorporarà a l'expedient una vegada superats la resta de crèdits del títol.
Recursos sobre plagi acadèmic i Turnitin.
Recursos a la web de la biblioteca de la UIB: Definició, normativa i altres temes realacionats amb el plagi i com evitar-ho.
Integritat acadèmica, plagi i com incorporar les idees d'altres als nostres treballs: Autora: González Teruel, Aurora - Data: 2019 - (Innovació Educativa Universitat de València) Vídeo a youtube.
Informació sobre com accedir als informes de Turnitin: Webminar UIB Turnitin.
Recursos per als tutors del treball de fi de màster
Atès que la primera passa per al control del plagi l'han de fer les persones que tutelen el TFM, és convenient que els tutors del treball revisin la secció "Recursos sobre plagi acadèmic i Turnitin" d'aquesta pàgina web.
Informació específica dels TFM del màster Economia del Turisme: Monitoratge i Avaluació
Treballs de fi de màster defensats
Enllaç al repositori institucional (DSPACE).
- A regional tourism vulnerability index (TVI) for Spain
- Chinese Millennials’ Perceptions and Motives of Dark Tourism
- Factors influencing adoption of Social Media Marketing in the Venetian agritourism sector (Italy)
- Macroeconomic influence on the hotel stock returns
- Relationship between education and training and job satisfaction in the hospitality sector in China: a case study of Ningbo World Hotel
- The impact of Wuzhen Theatre Festival on local tourism:A Synthetic Control Method
- Tourist’s travel confidence under the coronavirus pandemic
- Training and job satisfaction in the Algerian hotel sector
- Understanding tourist behavior to develop sustainable water consumption: The case study of Mallorca, Balearic Islands
- Can a Basic Income and a Flat Tax replace the Personal Income Tax?
- Customer satisfaction in Japanese hostels
- Econometric analysis of the hospitality industry using stock market data
- Italian tourists in Spain: Travel related characteristics and expenditures determinants
- The importance of the growth of the service economy in China
- The price competitiveness map of Asian travel and tourism destinations
- The role of beach attributes in sun-and-beach destination choice: an application to Spanish domestic tourism
- Tourist Loyalty In Sport Event Tourism: The Case of Mallorca 312
- Do attitudes influence the satisfaction level? Assessing tourists’ cultural and hedonic attitudes in Palma de Mallorca
- Hotel changes and Chinese investment after the great crisis in Spain: The GPRO Valparaiso Hotel case study (Mallorca)
- Impact of part-time and fixed-term labour contracts on productivity in Tourism Destinations. The case of the accommodation industry in the Balearic Islands
- Modelling tourism expenditure according to the activities developed in the destination
- Smart City and Smart Destination and beneficiaries’ perception: The Case of Palma City
- The effect of beach pollution on tourist satisfaction
- The impact of financial, macroeconomic and non-economic factors on the hospitality industry in Spain and the UK
- Tourist arrivals & Tourist expenditures: An investigation of determinants and interactions at international level
- "Happiness and tourist profile. A comparative research in Majorca"
- "Searching the most valued attributes at hotels: an application of hedonic pricing analysis in the Balearic Islands"
- El impacto de una web de contenido generado por el usuario en el Turismo. Realización de una investigación cualitativa de la puntuación de perfiles de alojamiento en Tripadvisor y su impacto en la hotelería mallorquina
- Location on hotels value in sun and sand destinations: Case study using GIS and Hedonic modeling in Alcudia Bay.
- El impacto de los factores de empuje y atracción sobre el gasto turístico en un destino: El caso de estudio de Mallorca, España.
- Enfermedad holandesa en el turismo: El caso de los pequeños estados insulares en desarrollo
- Pla turístic per al clúster del vi de Binissalem