Màster Universitari. Gestió de Recursos Humans. Intervenció Psicològica i Pedagògica
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 20 | 27 | 28 | 23 | 21 | 18 |
Nou ingrés SIIU | 20 | 27 | 27 | 22 | 20 | 17 |
Matriculats | 40 | 50 | 51 | 52 | 47 | 46 |
Titulats | 13 | 20 | 13 | 12 | 10 | 9 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2010-11 | 2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa de graduació | - | 61% | 78% | 52% | 48% | 44% |
Taxa d'abandonament | - | 16% | 5% | 4% | 18% | 9% |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 95% | 91% | 92% | 93% | 92% | 91% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 100% | 99% | 99% | 100% | 99% | 99% |
Taxa de rendiment | 87% | 86% | 80% | 81% | 83% | 74% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Teresa Adame Obrador
- Miquel Francesc Oliver Trobat
- Patrícia Fernández Cifre
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 05/06/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) | 23/06/2017 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2014-15) | 16/09/2016 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2014-15) | 04/03/2016 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2013-14) | 13/02/2015 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 14/07/2014 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 01/03/2014 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2011-12) | 06/02/2013 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2010-11) | 13/09/2012 |
Verificació | Informe primera modificació | 27/06/2012 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2010-11) | 26/01/2012 |
Verificació | Memòria primera modificació | 21/11/2011 |
Treballs de fi de màster
- Autoconocimiento: el recurso personal para mejorar el engagement grupal
- Les jornades d’empresa com a eina d’intermediació i com a recurs per a la recerca de feina: anàlisi i propostes de millora
- Programa "ESER": Diseño de un programa de intervención para mejorar los niveles de engagement de los/as empleados/as de una organización retail desde un programa de socialización y evaluación del rendimiento.
- Progreso Tecnológico y Empleo: ¿De dónde venimos y qué nos depara el futuro?
- Propuesta de intervención para reducir el estrés laboral y potenciar el engagement
- Proyecto de Formación en Línea destinado a Cajeros Expendedores de las Estaciones de Servicio gestionadas desde Care of People.
- Cómo ayudar a emprendedores a crear equipos felices
- Effort points. Programa Gamificado para la Universitat de les Illes Balears
- El proceso de selección de personal docente en educación obligatoria en España
- Liderazgo Eficaz
- Propuesta de formación gamificada para empresas hoteleras
- Propuesta de transformación cultural para la mejora de la innovación empresarial
- Propuesta formativa para la atención hotelera de triatletas. Proyecto para aumentar la fidelización de los clientes deportivos en una cadena hotelera
- Anàlisi i propostes de millora de les competències directives y del clima de treball en un equip d’educadors socials
- Diseño de un programa de intervención para fomentar la innovación organizacional
- Estudio de antecedentes y repercusiones del trabajo emocional en el sector servicios
- Factores de Riesgo Psicosocial: Evaluación e intervención en el departamento de cocina
- Formación de formadores y coaching: programa de formación
- Gestión del talento: diseño e implantación en empresa privada del sector del mantenimiento
- Importancia de las habilidades comunicativas en los profesionales de la salud y su relación con la satisfacción de los pacientes
- Influencia de las variables sociodemográficas y profesionales sobre la Inteligencia Emocional en el colectivo de enfermería
- La comunicació família-escola: eina en la gestió dels processos interpersonals per a l'Equip Directiu
- Modelo de Gestión por competencias: aproximación teórica y propuesta de intervención en un contexto real
- Motivación en Mandos Intermedios
- Propuesta de mejora de la comunicación interna de una entidad hotelera
- Anàlisi Diagnòstic i Propostes d'Intervenció en una empresa de T.I
- Assetjament laboral i proposta d'un protocol de prevenció
- Característiques del lloc de treball, justícia organitzacional i satisfacció laboral
- Diseño de Proyecto de Evaluación por Competencias, para Equipos de Trabajo del Sector Hostelero.
- El porcés de socialització organitzacional i l'adequació d'un pla d'acollida per a les empreses
- Entrenament i ús de les noves tecnologies per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual
- Guió-Manual de bones pràctiques en els processos de reclutament i selecció de personal.
- L'impacte de les mesures de conciliació entre la vida laboral i familiar en la satisfacció laboral.
- La comunicació interna en els centres educatius i el rol del director: programa de formació per a un director escolar
- La gestió del talent docent: cap a una definició conceptual i un estat de la qüestió.
- Protocolo de formación para evitar los sesgos de la entrevista en la selección de personal
- Satisfacciò laboral en un servei de recursos humans
- Anaálisis adecuado a la persona y puesto según competencias para disminuir el abandono laboral en el sector de la hosteleria mediante mecanismos de motivacion organizacional como la promocion interna
- Comunicació, habilitats socials i gestió en conflictes en una organització automobilística
- Cultura i pràctiques de recursos humans: proposta de millora per a un departament de Recursos Humans de l'àrea de vendes
- Del capital psicològic a l'engagement: una aposta pel happiness en el treball.
- Gestió i selecció per competències d'una empresa de transport sanitari
- Influència de la cultura organitzacional a l'integració de nous empleats. Anàlisi d'un cas pràctic a una empresa del sector turístic.
- Intervenció a través de l?Engagement sota un clima d'innovació per a l'augment de la qualitat de servei en hotels de Mallorca
- Lideratge escolar i direcció per competències
- Mobbing: Taller informatiu com a prevenció de l'assetjament psicològic en el treball.
- Pla d'acollida per a nous empleats
- Procedimientos 2.0. en Recursos Humanos
- Projecte de millora del Servei de Consultes Externes a l'hospital universitari Son Espases
- Satisfacció laboral dels treballadors: una intervenció centrada en les seves necessitats individuals i grupals
- Anàlisi de les accions fetes per la millora de la tasca docent a la Universitat de les Illes Balears.
- Biaxos cognitius que influeixen en el procés de selecció de personal.
- El lideratge i la seva relació amb el clima i la cultura organitzacional: aportacions pràctiques.
- El paper de la Intel·ligència emocional en la gestió d'equips: diferències de gènere.
- Estrés i qualitat de vida laboral. Propostes per un entron de treball més satisfactori.
- Estrés laboral en el sector de transport de viatgers
- Factors de risc psicosocial en el treball. Estratègies per afrontar l'estrès y el burnout.
- Formació inicial en competències per a caps departamentals d'uns empresa hotelera
- L'estrès laboral a personal docent universitari. Una proposta de prevenció.
- L'organització i direcció de centres educatius de primaria subvencionats amb fons públics a Mallorca.
- La comunicació com a proposta de millora en equips de treball.
- Les habilitats comunicatives en els profesionals de la salut: La difícil tasca de donar males notícies.
- Proposta d'un Pla de Formació per a facilitar la implantació de la nova oficina judicial.
- Proposta de gamificació per al procés d'automatrícula de la U.I.B.
- Relació entre motivació, satisfacció laboral, i burnout en el personal al servei de l'Administració Pública. Proposta d'Intervenció.
- Trobi el treball que vosté desitji. Guia pràctica.
- El Canvi en les Organitzacions
- La gestió del temps com a recurs per millorar l'autoeficàcia i potenciar l'engagement al lloc de treball.
- Millora de les Competències Laborals a Partir del Coaching
- Proposta per a una millor inserció laboral de les persones amb discapacitat.
- Propostes de Millora de les Competències de Lideratge a través de la Intel·ligència Emocional
- Ús dels Entorns Personals d'Aprenentatge (PLE) en els àmbits de la millora professional i d'ocupabilitat.