Màster Universitari. Cognició i Evolució Humana
Any acadèmic
2017-18 | 60
crèdits
| 20 places
Dades i indicadors
2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | |
---|---|---|---|---|
Alumnes de nou ingrés | 8 | 10 | 7 | 6 |
Alumnes matriculats | 8 | 14 | 19 | 16 |
Alumnes titulats | 4 | 2 | 7 | 10 |
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
Responsable de qualitat
Antoni Gomila Benjam
Personal Docent i Investigador
- Eric Munar Roca
- Marcos Nadal Roberts
Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Francisca Sastre Servera
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 23/03/2018 |
Verificació | Resolució del Consell d'Universitats | 19/09/2017 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 11/07/2017 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2014-15) | 16/09/2016 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 21/01/2016 |
Verificació | Memòria del títol oficial | 26/02/2014 |
Verificació | Informe final de verificació | 26/07/2013 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2014-15) | 2014-15 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2013-14) | 2013-14 |
Treballs de fi de màster
- Palabras, emociones y estética: La Poética [Neuro]Cognitiva.
- Preferencia de tipo de contorno en un paradigma de visualización libre: análisis de movimientos oculares
- ¿Es la religión un agente cultural de autodomesticación humana?
- Sincronización anticipada en microcircuitos neuronales
- Flexió Plural d'Espanyol com L2: Estudi Contrastiu entre Aprenents Tardans Italians i Anglesos
- To Touch or not to Touch: Multimodal Integration in the Aesthetic Appreciation of Artworks in an Art Gallery
- Las múltiples caras de la psicopatía
- Històries de vida col·letiva a Sa Pobla: Narratives de la masculinitat al món rural.
- Som el que veuen que nosaltres? Influència de la bellesa facial sobre els prejudicis de gènere i eficàcia
- Intervenció reiki en l'ansietat en el pacients en procés de desintoxicació alcohòlica
- Alimentación como prevención: La relevancia de las preferencias alimentarias
- Estudio lingüístico de un paciente con monosomía parcial del gen CHL1 (Síndrome 3p26)
- Relació entre exercici físic, ansietat y depressió
- La coexistència del coneixement científic i les creences paranormals a l'àmbit universitari: el cas de la UIB
- Diferències individuals en la preferència per la curvatura.
- Intracultura: la conquesta individual de l’entorn social i natural
- El paper dels processos afectius en el side-effect effect
- Retroalimentació hàptica en el sistema ecoDriver: un test de conducció en carretera oberta amb vehicle elèctric.
- L'Efecte de la Curvatura a la Preferència en Art Visual
- Altruismo y responsabilidad
- Contagi emocional: elements implicats i una proposta d'estudi de les relacions entre ells
- Autoengany i sensació de control:¿virtut cognitiva o vici cultural?
- Identitat i ideologia de gènere en el discurs religiós cristià.
- Us del Ábac per a càlcul numeric i millora de les habilitats cognitiva.
- L'enfoc dual i la perspectiva interactiva: una resposta a l'enigma sobre atribució de creences falses en infants prelingüístics.
- Anàlisi del procés creatiu de Joan Miró.