Màster Universitari. Cognició i Evolució Humana
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 8 | 10 | 7 | 6 | 4 |
Nou ingrés SIIU | 8 | 9 | 7 | 6 | 4 |
Matriculats | 8 | 14 | 19 | 16 | 8 |
Titulats | 4 | 2 | 7 | 10 | 3 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|---|
Taxa de graduació | 75% | 33% | 100% |
Taxa d'abandonament | - | 10% | - |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 100% | 100% | 95% | 89% | 90% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 100% | 100% | 100% | 100% | 100% |
Taxa de rendiment | 94% | 70% | 75% | 78% | 76% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Eric Munar Roca
- Marcos Nadal Roberts
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2017-18) | 19/06/2019 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 23/03/2018 |
Acreditació | Resolució del Consell de Ministres | 19/09/2017 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 11/07/2017 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2014-15) | 16/09/2016 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 21/01/2016 |
Verificació | Memòria del títol oficial | 26/02/2014 |
Verificació | Informe final de verificació | 26/07/2013 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2014-15) | 2014-15 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2013-14) | 2013-14 |
Treballs de fi de màster
- Appreciate to Learn: The sciences' teaching through aesthic education
- A study of the correlations between attentional control, daydreaming, rumination and worry
- Atendiendo la diversidad de identidad de género: una propuesta de análisis en el sistema educativo español.
- Dissidence: Evolutionary Considerations
- El paper de les dones en ciència. Barreres que els han estat imposades al llarg de la història
- Emotional intelligence and coping styles: relations between parents and children.
- Examining the Scopes of Evaluations and Emotions with Particular and General Sensitivity Constructs for Morals, Aesthetics, and Negative Emotions. New Approach on Landy & Piazza (2017)
- ¿Es la religión un agente cultural de autodomesticación humana?
- Palabras, emociones y estética: La Poética [Neuro]Cognitiva.
- Preferencia de tipo de contorno en un paradigma de visualización libre: análisis de movimientos oculares
- Alimentación como prevención: La relevancia de las preferencias alimentarias
- Estudio lingüístico de un paciente con monosomía parcial del gen CHL1 (Síndrome 3p26)
- Flexió Plural d'Espanyol com L2: Estudi Contrastiu entre Aprenents Tardans Italians i Anglesos
- Històries de vida col·letiva a Sa Pobla: Narratives de la masculinitat al món rural.
- Intervenció reiki en l'ansietat en el pacients en procés de desintoxicació alcohòlica
- Las múltiples caras de la psicopatía
- Sincronización anticipada en microcircuitos neuronales
- Som el que veuen que nosaltres? Influència de la bellesa facial sobre els prejudicis de gènere i eficàcia
- To Touch or not to Touch: Multimodal Integration in the Aesthetic Appreciation of Artworks in an Art Gallery
- Diferències individuals en la preferència per la curvatura.
- El paper dels processos afectius en el side-effect effect
- Intracultura: la conquesta individual de l’entorn social i natural
- L'Efecte de la Curvatura a la Preferència en Art Visual
- La coexistència del coneixement científic i les creences paranormals a l'àmbit universitari: el cas de la UIB
- Relació entre exercici físic, ansietat y depressió
- Retroalimentació hàptica en el sistema ecoDriver: un test de conducció en carretera oberta amb vehicle elèctric.
- Altruismo y responsabilidad
- Contagi emocional: elements implicats i una proposta d'estudi de les relacions entre ells
- Anàlisi del procés creatiu de Joan Miró.
- Autoengany i sensació de control:¿virtut cognitiva o vici cultural?
- Identitat i ideologia de gènere en el discurs religiós cristià.
- L'enfoc dual i la perspectiva interactiva: una resposta a l'enigma sobre atribució de creences falses en infants prelingüístics.
- Us del Ábac per a càlcul numeric i millora de les habilitats cognitiva.