Màster Universitari. Economia del Turisme: Monitoratge i Avaluació

Any acadèmic 2021-22

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

Dades actualitzades a 4 de febrer de 2021.

Indicadors

Dades bàsiques

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Nou ingrés 5 12 11 13
Nou ingrés SIIU 5 12 10 13
Matriculats 7 15 16 20
Titulats 4 8 7 10

Taxes de rendiment acadèmic

Taxes de graduació i d'abandonament en relació a la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa de graduació 100 % 73 % 89 % 56 %
Taxa d'abandonament 20 % 17 % - 0 %

Taxa d'eficiència dels graduats segons la promoció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'eficiència dels graduats 90 % 100 % 95 % 86 %

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxes d'èxit i de rendiment

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'èxit de la titulació 100 % 96 % 93 % 100 %
Taxa de rendiment 82 % 81 % 79 % 84 %

Taxa d'èxit: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Satisfacció dels grups d'interès

Índex de satisfacció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20 2020-21 2021-22
Satisfacció alumnat - 2,67 2,83 3,20 3,75 3,28
Satisfacció PDI 3,38 3,07 3,44 3,31 3,37 3,00
Satisfacció PAS - 3,10 - 3,22 - -

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Percentatges de participació a les enquestes

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20 2020-21 2021-22
Participació alumnat 29 % 40 % 38 % 30 % 19 % 50 %
Participació PDI 48 % 67 % 72 % 59 % 70 % 67 %
Participació PAS - 77 % - 72 % - -