Màster Universitari. Educació Inclusiva
Any acadèmic 2019-20
Informació general sobre els TFM
El Treball de Fi de Màster (TFM) s’ha de considerar com una assignatura més del pla d’estudis, i per tant, estarà sotmès a les mateixes normes i regulacions generals que s’apliquin a les altres assignatures.
Matrícula del treball de fi de màster
El nombre màxim de matrícules per superar l'assignatura del TFM és de 4 més una matrícula addicional que serà concedida per la direcció del Centre d'Estudis de Postgrau, previ vistiplau de la direcció del màster.
En cas que la defensa del TFM no es pugui fer el mateix any acadèmic de la matrícula, es podrà fer una matrícula anual per tutela acadèmica.
La matrícula per tutela acadèmica ha de ser consecutiva.
Inscripció del projecte del treball de fi de màster
Una vegada realitzada la matrícula de l'assignatura corresponent al TFM l'alumnat formalitzarà la inscripció del projecte de treball de fi de màster dins els terminis establerts per a cada una de les titulacions.
Les sol·licituds d'inscripció del Treball de Fi de Màster es faran per l'aplicació https://postgrau.uib.es/tfm
Heu de tenir en compte el següent per emplenar el formulari:
- Introducció del títol del TFM (no escriure tot en MAJÚSCULES).
- Nom i llinatges del tutor/a i el seu correu electrònic correcte.
- Guió del TFM en format PDF i amb un tamany inferior a 100MB.
Podreu fer el seguiment de la sol·licitud a la mateixa aplicació.
Lliurament del treball de fi de màster
Una vegada acceptada la inscripció del projecte del TFM l'alumnat el podrà lliurar dins els terminis establerts per a cada una de les titulacions.
El lliurament consta de dues accions:
- La primera es farà accedint a l'aplicació https://postgrau.uib.es/tfm
- La segona es farà accedint a l'assignatura de TFM de l'Aula Digital de la vostra titulació. Aquí haureu de lliurar el mateix fitxer a la tasca "Lliurament del treball de fi de màster (versió definitiva)"
Heu de tenir en compte el següent per emplenar el formulari:
- El document del TFM ha de ser en format PDF i amb un tamany inferior a 100MB.
- La Portada del TFM, què es troba a l'apartat "Impresos de màster".
- La llicència de distribució del TFM es cumplimentarà a través de la mateixa l'aplicació.
Podreu fer el seguiment de la sol·licitud a la mateixa aplicació. La signatura d'aquesta llicència per part de l'alumne/a i el tutor/a permet autoritzar la publicació del treball al repositori institucional per la seva consulta pública.
Defensa del treball de fi de màster
La direcció del màster pot nomenar un o diversos tribunals a l'inici del curs acadèmic o nomenar un tribunal específic per a cada TFM.
Procediment:
- La direcció del màster farà arribar la còpia del TFM als membres del tribunal.
- La direcció del màster comunicarà als serveis administratius la composició del tribunal i la data de defensa i ho farà públic.
- El president del tribunal convocarà als altres membres, al/a la tutor/a, i/o cotutors, i a l'autor, en un mínim de 10 i un màxim de 15 dies hàbils.
- Els serveis administratius elaboraran l'acta corresponent.
Avaluació del treball de fi de màster
La qualificació obtinguda s'incorporarà a l'expedient una vegada superats la resta de crèdits del títol.
Recursos sobre plagi acadèmic i Turnitin.
Recursos a la web de la biblioteca de la UIB: Definició, normativa i altres temes realacionats amb el plagi i com evitar-ho.
Integritat acadèmica, plagi i com incorporar les idees d'altres als nostres treballs: Autora: González Teruel, Aurora - Data: 2019 - (Innovació Educativa Universitat de València) Vídeo a youtube.
Informació sobre com accedir als informes de Turnitin: Webminar UIB Turnitin.
Recursos per als tutors del treball de fi de màster
Atès que la primera passa per al control del plagi l'han de fer les persones que tutelen el TFM, és convenient que els tutors del treball revisin la secció "Recursos sobre plagi acadèmic i Turnitin" d'aquesta pàgina web.
Informació específica dels TFM del Màster Universitari. Educació Inclusiva
Treballs de fi de màster defensats
Enllaç al repositori institucional (DSPACE).
- La dansa inclusiva, la seva arribada a Espanya i què fer per mantenir-la activa
- Proposta i anàlisi d?_?un projecte d?_?activitat física i inclusió
- TAMS, una aplicació multimèdia per alumnes amb TEA centrada en aspectes organitzatius i comunicatius dins l?_?àmbit escolar
- Acció tutorial per la inclusió en l'aula de secundària
- Anàlisi de l¿escoleta Ses Cases Noves des d¿un enfocament inclusiu
- Anàlisi del procés de canvi al CEIP Es Torrentet per aconseguir una realitat més inclusiva
- Anàlisi de pràctiques inclusives: el cas de l¿IES Santa Maria
- Anàlisi inclusiva del Programa de Millora de l¿Aprenentatge i del Rendiment (PMAR) des de la perspectiva de l¿alumnat
- Análisis de la producción científica sobre la inclusión de personas con discapacidad en la educación superior en Chile
- Bones pràctiques en educació inclusiva: estudi d'un cas
- Educació Inclusiva i feminisme: Bones pràctiques. Estudi sobre l'autoconcepte i la influència dels rols de gènere en diferents etapes educatives
- Els grups interactius: un facilitador de l¿aprenentatge i la inclusió de tot l¿alumnat.
- L¿ApS com eina d¿inclusió per aprendre i aplicar la sostenibilitat
- La inclusió educativa i social de la família amb un infant amb discapacitat: barreres i suports per a la inclusió
- La inclusió en les metodologies innovadores. Estudi de casos
- La pràctica dels Grups Interactius com a proposta de les Comunitats d¿Aprenentatge en l¿educació infantil i primària
- Un aula de Educación Física Inclusiva
- Anàlisi del model de suport a l'etapa de primària en un centre concertat
- Anàlisi del nivell d'inclusió i propostes d'innovació al CEIP Teixereta (Ibi).
- Autoevaluación de los procesos educativos en tres centros de Educación Infantil y Educación Primaria
- Com tractaven els diaris la discapacitat durant l¿any 1990, 1993 i 1995?
- De l'escola a la Universitat: biografies que visibilitzen les barreres a l'aprenentatge
- De l'escola al barri: una aproximació teòrica de l'art comunitari com element transformador cap a escoles i societats inclusives
- El Diseño Universal de Aprendizaje en el análisis de los Grupos Interactivos. Un estudio de caso en el CEIP Pintor Joan Miró
- El paper de l'Educació Física en la inclusió de l'infant
- El tractament de la inclusió en algunes metodologies actives del CEIP Es Pont
- Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas
- La coeducació com a element inclusiu al pati escolar
- La importancia de los roles y valores en el aprendizaje cooperativo para conseguir una mayor inclusión.
- La inclusió al CEIP Coll d'en Rabassa
- Model centrat en la Família i els Entorns Naturals en Atenció Primerenca: una anàlisi teòrica
- Acogida de los AIT (Alumnos de Incorporación Tardía) a través de la educación emocional
- Análisis de la figura del Auxiliar Técnico Educativo (ATE) desde una perspectiva inclusiva
- El lideratge de l'equip directiu en l'educació inclusiva
- El treball dels docents envers la diversitat
- La dislexia. Impacto de las barreras del sistema escolar en el ámbito familiar
- LA INCLUSIÓN DEL ALUMNADO LGTB (Lesbianas, gais, transexuales y bisexuales)
- La relació de la família amb fills amb malalties rares amb els professionals sanitaris i educatius
- Percepciones de los docentes sobre la educación inclusiva
- Cap a un pla de convivència inclusiu. Estudi de cas
- Els contes com a recurs per a la inclusió
- Els Grups Interactius a l'Educació Primària
- L'aprenentatge cooperatiu a l'educació física.
- La família del CEIP Pintor Joan Miró
- Nins i nines amb malalties minoritàries en l'àmbit escolar
- ¿La immigració, un element per fer inclusió dins les aules¿ La metodologia del CEIP ¿Es Cremat¿
- Avaluació en els grups interactius
- La biblioteca escolar: un espai inclusiu d'aprenentatge socioemocional.
- Unitat de mares del centre penitenciari de Picassent: escenaris educatius per a la inclusió