Màster Universitari. Intervenció Socioeducativa amb Infància, Adolescència i Família
Any acadèmic 2021-22
Els alumnes de continuació podeu seguir amb aquest pla o demanar una adaptació al nou pla mitjançant l'admissió directa. Consultau la informació sobre el procés d'adaptació per modificació de pla.
Adaptació de pla
El Màster Universitari en Intervenció Socioeducativa amb Infància, Adolescència i Família va ser verificat el 29 de juliol de 2010. Posteriorment, es va sol·licitar una primera modificació del pla d'estudis, la qual va ser aprovada el 3 de juliol de 2018. Recentment, s'ha sol·licitat una segona modificació del pla, la qual ha estat aprovada el 3 de novembre de 2021.
A conseqüència d'aquesta última modificació, entrarà en vigor al curs 2022-23 la tercera edició del pla d'estudis del Màster Universitari en Intervenció Socioeducativa amb Infància, Adolescència i Família (MIS3), i, al seu torn, començarà el procés d'adaptació per modificació de la segona edició del màster (MIS2).
Fruit d'aquesta última modificació de pla, les optatives del màster deixen d'estar adscrites als perfils professional i investigador, per la qual cosa es permet cursar qualsevol assignatura optativa per cobrir el conjunt de 6 crèdits optatius necessaris per obtenir el màster, a més dels 41 crèdits obligatoris i dels 13 crèdits, que s’han de superar a través d'algun dels dos perfils del màster.
Calendari de l'adaptació per modificació de pla
- Primer any acadèmic d'adaptació: 2022-23
- Segon any acadèmic d'adaptació: 2023-24
- Any acadèmic en el qual conclou el màster: 2024-25
Admissió d'estudiants
A partir del curs 2022-23, els alumnes de nou ingrés del Màster Universitari en Intervenció Socioeducativa amb Infància, Adolescència i Família estaran admesos al MIS3.
Matrícula dels estudiants de continuació
Els alumnes matriculats en el MIS2 disposaran de dos anys acadèmics, 2022-23 i 2023-24, per superar les assignatures necessàries per obtenir el títol, d'acord amb els requisits establerts en el seu pla d'estudis.
Es podran matricular per primera vegada d'una assignatura sempre que l'any acadèmic anterior hagin estat matriculats d'alguna assignatura del mateix curs o de cursos posteriors.
Excepcionalment, els estudiants que hagin esgotat les dues matrícules a les quals es fa referència, podran sol·licitar, l'any immediatament posterior, una última matrícula sense docència al vicerector competent en matèria de docència, el qual resoldrà, sentit el responsable de la titulació.
Els terminis de matrícula seran els que es publiquin a la web del Centre d'Estudis de Postgrau per a cada curs acadèmic.
Docència
Les assignatures del MIS2 es continuaran oferint amb docència, sempre que s'ofereixi la seva assignatura equivalent del MIS3.
Adaptació
Els alumnes del MIS2 que no hagin superat els requisits per obtenir el títol en el termini indicat o bé aquells que ho desitgin abans que conclogui l'edició del pla podran sol·licitar una adaptació al MIS3.
Les sol·licituds d'adaptació s'han de presentar al Centre d'Estudis de Postgrau en els terminis que es publiquin per a cada curs acadèmic.
Les taxes del tràmit d'adaptació de pla per modificació es regiran d'acord amb els preus públics que es publiquen anualment.
Efectes de l'adaptació
S'adaptaran al MIS3 totes les assignatures que constin en l'expedient del MIS2, tant les superades o reconegudes com les no superades. Les assignatures equivalents que tinguin diferents codis, constaran com «Adaptades» en el camp de «Observacions» de l'expedient. Per a les assignatures suspeses o no presentades, es mantindrà el nombre de convocatòries acumulades, que passaran de l'edició del pla que conclou a la nova.
En el MIS3, les assignatures optatives no estan adscrites als perfils investigador i professional del màster, per la qual cosa es flexibilitzen els requisits per obtenir el títol.
Realitzada l'adaptació, l'expedient del MIS2 quedarà definitivament tancat i l'alumne continuarà cursant el MIS3 per obtenir el títol.