Màster Universitari. Salut Laboral (Prevenció de Riscs Laborals)
Any acadèmic 2019-20
Dades i indicadors
Dades actualitzades a 15 de novembre de 2019.
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2016-17 | 2017-18 | 2018-19 | 2019-20 | |
---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 42 | 61 | 75 | 66 |
Nou ingrés SIIU | 39 | 60 | 73 | 62 |
Matriculats | 86 | 107 | 148 | 159 |
Titulats | 21 | 27 | 34 | 31 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2016-17 | 2017-18 | 2018-19 | 2019-20 | |
---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 99 % | 97 % | 97 % | 98 % |
Taxa de rendiment | 92 % | 87 % | 88 % | 84 % |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Albert Sesé Abad
- Elena Sureda Demeulemeester
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)