Màster Universitari. Nutrigenòmica i Nutrició Personalitzada

Any acadèmic 2019-20

Poden trobar els CVs del professorat extern,en l'enllaç:

Per poder obtenir el títol, els estudiants han de tenir en compte el següent:

• Matricular-se de totes les assignatures del mòdul 1 (obligatori).
  • Si ha estat acceptats al perfil 2A (han de comprovar la seva acceptació) és obligatori matricular-se de totes les assignatures del mòdul 2A.
  • Si ha estat acceptats al perfil 2B (han de comprovar la seva acceptació) és obligatori matricular-se de totes les assignatures del mòdul 2B.
  • Matricular-se del mòdul obligatori de finalització, que inclou el Pràcticum i el Treball de Fi de Màster
  • La resta de crèdits (mínim 8) es poden elegir de les assignatures optatives o bé es poder triar com a optatives assignatures de l'altre perfil.
  • Tot això és necessari per a poder obtenir el títol, apart d'haver superar un mínim de 60 crèdits.
  • Els estudiants del mòdul 2A realitzen el Pràcticum a un laboratori d'investigació (principalment a la UIB), mentre que els estudiants del mòdul 2B ho fan a una empresa col·laboradora. Per als estudiants de 2B, és important destacar que és possible que els toqui realitzar les pràctiques (mínim 4 setmanes) a Mallorca o bé a un altre província espanyola, segons la empresa a la que sigui adjudicat cada estudiant per fer les pràctiques; si a un estudiant li toca un altre província, ha de tenir en compte que s'haurà de desplaçar a dita província per poder realitzar les pràctiques.
  • L'optativa Integració Metabòlica i Nutrició Personalitzada està altament recomanada per a graduats provinents de Nutrició Humana, Medicina, Veterinària i similars.
  • L'optativa Capacitació per a L'Experimentació Animal té un límit de places específic (uns 4-6 estudiants per curs).
  • S'ha de tenir en compte que també és possible una matrícula a temps parcial o no matricular-se de tots el crèdits el primer any, havent-hi un mínim obligatori (consultar normativa o amb els serveis administratius).

Assignatures

Mòdul 2A optatiu: Investigació en Nutrigenòmica i Nutrició Personalitzada

10280 - Seminaris d'Investigació en Nutrigenòmica 3,0 Primer semestre
10289 - Tractament Informàtic de Dades en Estudis Nutricionals 3,0 Primer semestre