Màster Universitari. Investigació Biomèdica

Nou ingrés SIIU 3 11
Matriculats 3 13
Titulats 1 11

En relació amb la promoció de titulats

Taxa d'eficiència dels graduats 100% 97%

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxa d'èxit de la titulació 100% 100%
Taxa de rendiment 86% 92%

Pilar Roca Salom
  • Ana Mª Proenza Arenas
  • Priam de Villalonga Smith
  • Jorge Sastre Serra
M. Consolación Hernández Guerra
Joana Vilanova Llompart

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)

Procés Document Data/Curs
Seguiment Informe anual de seguiment i avaluació intern (2017-18) 19/06/2019
Seguiment Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) 23/03/2018
Verificació Alta inicial. Resolució del Consell de Ministres 18/01/2017
Verificació Memòria del títol oficial 25/07/2016
Verificació Informe final de verificació 02/06/2016

• Analysis of changes in immune cells lipid fingerprint after their in-vitro activation
  • Efecto de los estrógenos en la resistencia hepática a la insulina y la función mitocondrial en ratas ZDF.
  • Effects of active compounds present in beer on oxidative stress in colon cancer cells.
  • Modulation of macrophage polarization by titanium implant surfaces
  • Caracterización del efecto molecular de fenotiazinas antipsicóticas en células de glioma: Estudio del potencial cooperativo con temozolomida.
  • Desarrollo de una metodología para evaluar el riesgo de cristalización de ácido úrico en orina humana (RCAU). Estudio de los efectos del consumo de distintos productos derivados del cacao en el riesgo de cristalización del ácido úrico en orina de voluntarios sanos.
  • Effects of genistein on the gene expression related to inflammation in breast cancer cell lines
  • Effects of genistein on the mitochondrial function and the antioxidant response in human colon cancer cells
  • Effects of hop-derived prenylflavonoids on mitochondrial function of SW620 colon cancer cells
  • Estudio de la proteína surfactante D como posible biomarcador en pacientes SAHS pediátricos