Màster Universitari. Direcció i Planificació del Turisme (Pla 2015)

Any acadèmic 2018-19 | 60 crèdits | 20 places
  Aquest pla d'estudis es troba a extingir , no s'admeten alumnes de nou ingrés.

Dades i indicadors

En relació amb l'alumnat

 

Dades i descripció

2015-16 2016-17 2017-18
Nou ingrés 11 25 0
Nou ingrés SIIU 11 24 0
Matriculats 11 29 10
Titulats 5 9 9

Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.

Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés. 

Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.

  • No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
  • No es consideren les anul·lacions de matrícula
  • No es consideren els alumnes declarats com a impagats.

Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.

En relació amb la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2015-16
Taxa de graduació 62%
Taxa d'abandonament 27%

Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.

Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.

En relació amb la promoció de titulats

 

Dades i descripció

2015-16 2016-17 2017-18
Taxa d'eficiència dels graduats 98% 100% 96%

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

En relació amb la població de crèdits

 

Dades i descripció

2015-16 2016-17 2017-18
Taxa d'èxit de la titulació 96% 99% 100%
Taxa de rendiment 86% 89% 71%

Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Qui vetlla directament per la qualitat del títol?

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Rendició de comptes i transparència

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)

Procés Document Data/Curs
Seguiment Informe de seguiment extern (2015-16) 16/02/2018
Seguiment Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) 23/06/2017

Treballs de fi de màster

  • Analysis of wine tourism demand profile at the wine region of Majorca
  • Tourist acceptance of travel bots in the hospitality industry
  • Acceptance of online personalised advertising in Tourism: the role of privacy
  • Importance and Evolution of the Chinese Outbound Tourism Market in Spain: How can the Balearic hotel industry attract this market
  • The adoption of face recognition-based mobile payment in tourism area: a comparative evaluation between China and Spain
  • The role of internet and social media on travelers’ decision-making and booking processes
  • Tourism-phobia scale development - the case of residents of Majorca
  • "Analysis of the Economic and Financial Viability of an Expansion Project in a Family Hotel"
  • "Reliability level in Tourists Recommendation Systems"
  • "The repositioning of Magaluf as a tourism destination and the improvement of hotel infrastructures: Cause, effect or reciprocal relationship?"
  • Airbnb spatial agglomeration and hotel prices: case of Palma de Mallorca
  • A model of acceptance of virtual reality by tourists in the selection of destinations
  • Employee loyalty in the hospitality sector – Analysis and strategic approach
  • Global Social Network effects on local spots
  • Motivation and Incentives for a career in Tourism industry: A comparative analysis of young generations in Spain and Bulgaria
  • Promises and pitfalls of ecotourism
  • Revenue Management Application in the Hotel Sector using Conjoint Analysis
  • The impact of revenue management variables on price: a study on a small medium enterprise rent a car in Mallorca
  • The maturity of a mass tourism destination as a benefit: the case of Rimini
  • The urban transformation of the Spanish coast. Land Cover Change analysis 1990-2012
  • Who is the host? Online identity construction on Airbnb
  • Análisis de la relación del desempeño en redes sociales y ewom: un estudio exploratorio en el sector hotelero
  • Dues cares del “boca a orella” electrònic: un enfocament qualitatiu del e-WOM
  • Impacte del turisme: Servicis Bancaris
  • Influencing Factors on Hotel Review Ratings
  • Predicció de l'arribada de turistes amb les dades d'un cercador online : Un estudi per a les Illes Balears