Màster Universitari. Direcció i Planificació del Turisme (Pla 2015)
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|
Nou ingrés | 11 | 25 | 0 |
Nou ingrés SIIU | 11 | 24 | 0 |
Matriculats | 11 | 29 | 10 |
Titulats | 5 | 9 | 9 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2015-16 | |
---|---|
Taxa de graduació | 62% |
Taxa d'abandonament | 27% |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 98% | 100% | 96% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 96% | 99% | 100% |
Taxa de rendiment | 86% | 89% | 71% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe de seguiment extern (2015-16) | 16/02/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) | 23/06/2017 |
Treballs de fi de màster
- Analysis of wine tourism demand profile at the wine region of Majorca
- Tourist acceptance of travel bots in the hospitality industry
- Acceptance of online personalised advertising in Tourism: the role of privacy
- Importance and Evolution of the Chinese Outbound Tourism Market in Spain: How can the Balearic hotel industry attract this market
- The adoption of face recognition-based mobile payment in tourism area: a comparative evaluation between China and Spain
- The role of internet and social media on travelers’ decision-making and booking processes
- Tourism-phobia scale development - the case of residents of Majorca
- "Analysis of the Economic and Financial Viability of an Expansion Project in a Family Hotel"
- "Reliability level in Tourists Recommendation Systems"
- "The repositioning of Magaluf as a tourism destination and the improvement of hotel infrastructures: Cause, effect or reciprocal relationship?"
- Airbnb spatial agglomeration and hotel prices: case of Palma de Mallorca
- A model of acceptance of virtual reality by tourists in the selection of destinations
- Employee loyalty in the hospitality sector – Analysis and strategic approach
- Global Social Network effects on local spots
- Motivation and Incentives for a career in Tourism industry: A comparative analysis of young generations in Spain and Bulgaria
- Promises and pitfalls of ecotourism
- Revenue Management Application in the Hotel Sector using Conjoint Analysis
- The impact of revenue management variables on price: a study on a small medium enterprise rent a car in Mallorca
- The maturity of a mass tourism destination as a benefit: the case of Rimini
- The urban transformation of the Spanish coast. Land Cover Change analysis 1990-2012
- Who is the host? Online identity construction on Airbnb
- Análisis de la relación del desempeño en redes sociales y ewom: un estudio exploratorio en el sector hotelero
- Dues cares del “boca a orella” electrònic: un enfocament qualitatiu del e-WOM
- Impacte del turisme: Servicis Bancaris
- Influencing Factors on Hotel Review Ratings
- Predicció de l'arribada de turistes amb les dades d'un cercador online : Un estudi per a les Illes Balears