Màster Universitari. Biotecnologia Aplicada
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 16 | 12 | 7 | 15 |
Nou ingrés SIIU | 15 | 10 | 6 | 15 |
Matriculats | 16 | 18 | 12 | 21 |
Titulats | 10 | 11 | 6 | 13 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|
Taxa de graduació | 87% | 80% |
Taxa d'abandonament | - | 8% |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 100% | 92% | 85% | 92% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 100% | 100% | 100% | 100% |
Taxa de rendiment | 92% | 87% | 83% | 90% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Regina Alemany Alonso
- Maurici Mus Amézquita
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2017-18) | 19/06/2019 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 23/03/2018 |
Acreditació | Resolució del Consell de Ministres | 19/09/2017 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 20/07/2017 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 01/01/2017 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2014-15) | 16/09/2016 |
Verificació | Alta inicial. Resolució del Consell de Ministres | 29/04/2014 |
Verificació | Memòria del títol oficial | 30/07/2013 |
Verificació | Informe final de verificació | 20/07/2013 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2014-15) | 2014-15 |
Treballs de fi de màster
- Avaluació del gen COI (Barcoding) per a la delimitació d’algunes espècies en el gènere Podarcis
- Caracterización de mutaciones patogénicas del gen CHEK2 en familias con cáncer de mama/ovario hereditarios BRCA1/2 negativas en población balear
- Construction of a PCR-based panel of gene expression and DNA methylation features for the classification of Glioblastoma subtypes
- Desarrollo de modelo osteoartrítico y evaluación del potencial terapéutico de células madre de distintos orígenes
- Diseño, Construcción y Validación de un Permeámetro Adaptado a la Medida de Intercambio de Oxígeno en Membranas Biológicas
- Effects of anthropization on the pollination and fruit dispersal of the gymnesic endemism Arum pictum ssp. sagittifolium Roselló & Sàez
- Genetic variability in a grapevine progeny (Vitis vinifera L. cvs Grenache×Syrah) using reduced night-time transpiration as the target parameter
- La foto-identificació com eina de reconeixement individual de quatre poblacions animals: el cas d'Acherontia atropos (Lepidoptera: Sphingidae), d’Hemorrhois hippocrepis (Squamata: Colubridae), d’Alytes muletensis (Anura: Alytidae) i d’Emys orbicularis (Testudines: Emydidae) a les Illes Balears.
- Reproductive biology and habitat characterization of Euphorbia fontqueriana Greuter, an endangered endemism from Mallorca
- Anacamptis coriophora (L.) R. M. Bateman, Pridgeon & M.W.Case una orquídia nectarífera: Biologia reproductiva i variació espai-temporal del seu fitness
- Bionomia de la població d’Aedes albopictus de Palma de Mallorca
- Caracterización genética y demográfica de una población introducida de Mauremys leprosa en Mallorca (Reptilia, Geoemydidae)
- Differences in drought sensitivity of photosynthesis between C4 and C3 species in the genus Flaveria (Asteraceae)
- Dynamics and trends of the populations of the Mallorcan midwife toad (Alytes muletensis)
- Ecología de Testudo hermanni en Mallorca (Islas Baleares, España): demografía, selección de hábitat y actividad termorreguladora
- Ecology of the Noctuidae (Lepidoptera) in Mallorca (Balearic Islands): abundance, activity and food plants
- Efecte de la salinitat sobre el creixement i la reproducció d’espècies de Crithmo-Limonietea
- Efecto del tamaño de la semilla sobre la capacidad germinativa de Crucianella maritima L.
- Effect of high CO2 and water availability on whole plant carbon and water balance in grapevine
- Estabilidad, toxicidad y eficacia terapéutica de derivados del cabeza de serie Lp226 en el tratamiento de la enfermedad de Alzheimer
- Estudio del papel de PPARG en el mecanismo de acción del lípido de diseño HDHA en la enfermedad de Alzheimer
- Improvement of almond production using Bombus terrestris (Hymenoptera: Apidae) in Mediterranean conditions
- Validación de un método de transfección para el estudio de la función de miRNAs en la línea celular OCI-Ly18 de linfoma difuso de célula grande B
- Anàlisi florístic de l'ANEI Ma-20 (Sa Punta-S'Algar) al terme municipal de Felanitx (Mallorca)
- Canvis en la fotosíntesi, creixement i composició mineral de Nepenthes x ventrata sotmesa a diverses dietes orgàniques i inorgàniques.
- Exploring the genetic variability in water use efficiency: evaluation of inter and intra cultivar genetic diversity in grapevines
- Relocalización de factores de transcripción en células U118
- Terapia Lipídica de Membrana como inductor de cambios lipídicos
- "Estudio preliminar de la implicación de c-MET y Wnt en la proliferación y migración de células de tumores de estroma gastrointestinal"
- "Photosynthetic and CO2 diffusion capacities in relation to phyllidia anatomy in Briophytes"
- Arundo micrantha Lam. com a nou cultiu energètic per a la producció de biomassa, utilitzant aigües residuals urbanes tractades
- Caracterització de noves espècies lipídiques sintetitzades en cèl·lules eucariotes després del tractament amb el compost antitumoral àcid 2-hidroxioleic.
- Caracterització lipídica dels canvis lipídics dels diferents compartiments de les cèl·lules SF295 induïts pel fàrmac de disseny LP226
- Efectes de l'aplicació del tractament Aqua-4D en el desenvolupament del cultiu de tomàquet (Solanum lycopersicum L. var Cid) sota condicions d'hivernacle.
- Estudio de 12 STRs del cromosoma X en las poblaciones de Salta y Valles Calchaquíes (Noroeste de Argentina)
- Ibermitobase: una base de dades de mtDNA de població de la Península Ibèrica
- Informe Decennal de la Reserva de la Biosfera de Menorca
- La radiación ultravioleta (UV): Efectos en la piel, protectores artificiales, pigmentos naturales i organismos que producen dichos pigmentos.
- Patró diferencial d’isoformes d’empalmament de SMS1: evaluació en diverses línies tumorals i en resposta a Minerval
- Variation of leaf morphology, photosynthetic traits and water-use efficiency in western-Mediterranean tomato landrales
- "Caracterització de l'efecte antiproliferatiu de LP226 a cèl·lules de càncer de pàncrees humà MiaPaca2"
- "Estudi de la biologia reproductiva d'Orchis longicornu a les Illes Balears"
- "Estudi de la composició lipídica del colon i les seves implicacions en la tumorigènesi"
- "Evolució de la fotosíntesi: caracterització i limitacions de la capacitat fotosintètica en els cormòfits basals"
- "Resistencia a la sequía y a la desecación de trece especies de Sedum L. y su posible utilización en azoteas verdes"
- "Study of the effects of mimetic triglycerides on human pancreatic cancer"
- Análisis del sector Biotecnológico Balear usando técnicas de minería de datos
- Diferenciación genética entre P. hispanica y P. muralis en dos exanes nucleares y tres fragmentos de ADN mitocondrial
- Estudio de polimorfismos implicados en la enfermedad de Crohn en una muestra de la población mallorquina
- Identificació de les variables genètiques associades a l'aparició del trastorn de control d'impulsos en pacients de Parkinson sotmesos a tractament dopaminèrgic