Màster Universitari. Economia del Turisme: Monitoratge i Avaluació
Any acadèmic
2017-18 | 60
crèdits
| 30 places
Dades i indicadors
2015-16 | 2016-17 | |
---|---|---|
Alumnes de nou ingrés | 10 | 5 |
Alumnes matriculats | 10 | 7 |
Alumnes titulats | 3 | 4 |
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
Responsable de qualitat
Ángel Bujosa Bestard
Secretari
Dr. Jaume Rosselló Nadal
Personal Docent i Investigador
- Catalina Natividad Juaneda Sampol
- Luca Piccoli
Personal d'Administració i Serveis
Mª Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Francisco José Lara Fernández
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Acreditació | Informe final d'acreditació | 10/07/2018 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2015-16) | 16/02/2018 |
Verificació | Memòria primera modificació | 13/10/2017 |
Verificació | Informe primera modificació | 10/10/2017 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) | 23/06/2017 |
Verificació | Informe final de verificació | 09/07/2014 |
Verificació | Memòria del títol oficial | 25/01/2014 |
Treballs de fi de màster
- Impact of part-time and fixed-term labour contracts on productivity in Tourism Destinations. The case of the accommodation industry in the Balearic Islands
- Do attitudes influence the satisfaction level? Assessing tourists’ cultural and hedonic attitudes in Palma de Mallorca
- Modelling tourism expenditure according to the activities developed in the destination
- Tourist arrivals & Tourist expenditures: An investigation of determinants and interactions at international level
- The effect of beach pollution on tourist satisfaction
- Smart City and Smart Destination and beneficiaries’ perception: The Case of Palma City
- The impact of financial, macroeconomic and non-economic factors on the hospitality industry in Spain and the UK
- Hotel changes and Chinese investment after the great crisis in Spain: The GPRO Valparaiso Hotel case study (Mallorca)
- Location on hotels value in sun and sand destinations: Case study using GIS and Hedonic modeling in Alcudia Bay.
- "Searching the most valued attributes at hotels: an application of hedonic pricing analysis in the Balearic Islands"
- El impacto de una web de contenido generado por el usuario en el Turismo. Realización de una investigación cualitativa de la puntuación de perfiles de alojamiento en Tripadvisor y su impacto en la hotelería mallorquina
- "Happiness and tourist profile. A comparative research in Majorca"
- Pla turístic per al clúster del vi de Binissalem
- Enfermedad holandesa en el turismo: El caso de los pequeños estados insulares en desarrollo
- El impacto de los factores de empuje y atracción sobre el gasto turístico en un destino: El caso de estudio de Mallorca, España.