Màster Universitari. Educació Inclusiva
Any acadèmic
2017-18 | 60
crèdits
| 20 places
Dades i indicadors
2009-10 | 2010-11 | 2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alumnes de nou ingrés | 11 | 24 | 45 | 19 | 22 | 20 | 13 | 9 |
Alumnes matriculats | 11 | 25 | 56 | 51 | 48 | 48 | 39 | 32 |
Alumnes titulats | 6 | 11 | 19 | 17 | 12 | 20 | 13 | 8 |
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
Responsable de qualitat
Dolors Forteza Forteza
Personal Docent i Investigador
- Joan Jordi Muntaner Guasp
- Mª Rosa Rosselló Ramon
Personal d'Administració i Serveis
Maria Balle Cañellas
Alumnat
Antonio Vigo Aguiló
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Rendició de comptes i transparència
No hi ha informació relacionada amb aquest apartatTreballs de fi de màster
- De l'escola a la Universitat: biografies que visibilitzen les barreres a l'aprenentatge
- La inclusió al CEIP Coll d'en Rabassa
- De l'escola al barri: una aproximació teòrica de l'art comunitari com element transformador cap a escoles i societats inclusives
- Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas
- Anàlisi del model de suport a l'etapa de primària en un centre concertat
- La relació de la família amb fills amb malalties rares amb els professionals sanitaris i educatius
- La dislexia. Impacto de las barreras del sistema escolar en el ámbito familiar
- Acogida de los AIT (Alumnos de Incorporación Tardía) a través de la educación emocional
- Percepciones de los docentes sobre la educación inclusiva
- Análisis de la figura del Auxiliar Técnico Educativo (ATE) desde una perspectiva inclusiva
- LA INCLUSIÓN DEL ALUMNADO LGTB (Lesbianas, gais, transexuales y bisexuales)
- El lideratge de l'equip directiu en l'educació inclusiva
- El treball dels docents envers la diversitat
- Els Grups Interactius a l'Educació Primària
- Nins i nines amb malalties minoritàries en l'àmbit escolar
- La família del CEIP Pintor Joan Miró
- L'aprenentatge cooperatiu a l'educació física.
- Els contes com a recurs per a la inclusió
- Cap a un pla de convivència inclusiu. Estudi de cas
- Unitat de mares del centre penitenciari de Picassent: escenaris educatius per a la inclusió
- La biblioteca escolar: un espai inclusiu d'aprenentatge socioemocional.
- “La immigració, un element per fer inclusió dins les aules” La metodologia del CEIP “Es Cremat”
- Avaluació en els grups interactius