Màster Universitari. Llengües i Literatures Modernes
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 16 | 20 | 16 | 10 | 17 | 14 |
Nou ingrés SIIU | 11 | 16 | 15 | 8 | 17 | 13 |
Matriculats | 32 | 38 | 28 | 24 | 28 | 27 |
Titulats | 5 | 10 | 10 | 8 | 7 | 12 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2010-11 | 2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa de graduació | - | 33% | 50% | 70% | 73% | 29% |
Taxa d'abandonament | - | 31% | 25% | 35% | 12% | 40% |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 85% | 94% | 93% | 87% | 60% | 94% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 96% | 97% | 96% | 90% | 96% | 96% |
Taxa de rendiment | 63% | 68% | 76% | 58% | 58% | 75% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
- Perfecto Cuadrado Fernández
- Maria Juan Garau
- José Igor Prieto Arranz
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Treballs de fi de màster
- (IN)VISIBLES: Análisis de la invisibilización de varias realidades sociales en dos libros de texto de Lengua Castellana de 1º y 2º de E.S.O.
- American Gods: de la literatura a la ficción televisiva
- Dos bailes y dos entremeses de Sebastián Rodríguez de Villaviciosa. Edición Crítica.
- Estudi diacrónico y diatópico de las formas soy, voy, doy y estoy.
- Estudio de las vocales medias en un dialecto del español en el sur de Colombia: el pastuso
- La traducción al español de la poesía de Li Qingzhao. Análisis comparativo entre las versiones de Octavio Paz, P. González España y Chen Guojian
- Neología y diccionario: a propósito de la diccionarización de los nuevos lemas en la actualización 23.2 de la vigésima tercera edición del DLE.
- "U." Could Write Me: Inspiring Resistance through Dividual Ways in Tom McCarthy's Satin Island
- Ansiedad de los estudiantes españoles ante las pruebas orales de inglés como lengua extranjera
- Configuración del espacio urbano en el Diario de un poeta recién casado, de Juan Ramón Jiménez
- El monólogo interior (Stream of consciousness) en la poesía de la experiencia de Luis García Montero: Habitaciones separadas (1994)
- Feminist Dystopia and Young Adult Fiction: A Critical Analysis of Louise O’Neill’s Only Ever Yours (2014)
- Mitos acuáticos, identidades fluidas: el mito como constructor de la identidad en Tala de Gabriela Mistral.
- Monstruos, videojuegos y estudios culturales: El caso de The Witcher 3: Wild Hunt.
- PAUL DELVAUX Y JULIO CORTÁZAR. INTERTEXTUALIDAD INTERARTÍSTICA. La pintura de Paul Delvaux en el cuento "Siestas" de Julio Cortázar
- Poesía plástica/ poesía verbal y sus relaciones en la producción artística y literaria del surrealismo portugués
- Producción de oclusivas labiales y dentales del español y el mandarín por estudiantes chinos
- The Representation of Queer African Identities in Fairytales for Lost Children by Diriye Osman
- El cambio fónico de yod primera: la evolución histórica a través del español actual
- El cuidado como transgresión en Love, A Mercy y Home de Toni Morrison
- La dominancia lingüística en alumnado bilingüe de árabe-francés en Marruecos
- Political Satire and British Television. The Representation of Women in Yes, Minister, Yes, Prime Minister and The Thick of It
- Transferencia léxica en la interlengua oral de estudiantes tunecinos de español como lengua extranjera
- El feminisme incipient al Japó. Una comparació entre Eiichiro Oda y Rumiko Takahashi
- Estudi diacrònic i diatòpic de l'evolució històrica de connusco y convusco en castellà
- Hair Politics in the Blogosphere: Natural Hair Communities and the Politics of Self-representation in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah
- Hispans als EUA. Estudi de cas: El factor hispà en el procés de primàries per a l'elecció del candidat presidencial del 2016
- Neologismos en la prensa escrita colombiana actual
- Una temptativa d'apropament universalista i no imperialista a la traducció de textos postcolonials: el cas de 'Sozaboy', de Ken Saro-Wiwa
- El "seseo" en una col·lecció documental mallorquina dels segles XVIII i XIX
- Imaginari cultural i noves formes narratives contemporànies: Alícia i La Caputxeta com productes transmediàtics
- La inspiración poética a través de las drogas en los modernistas españoles
- La poesia de Julio Cortázar
- Pintura y poesía en Rafael Alberti: a la pintura