Una setmana dedicada als postgraus

Presentació dels màsters oficials i doctorats que s'imparteixen a la UIB

Del dilluns 8 al divendres 12 d'abril de 2019 la UIB el CEP-EDUIB dedica una setmana a la presentació dels màsters oficials i doctorats. Les persones interessades podran assistir a presentacions i diferents actes referents als postgraus oficials de la UIB.

La setmana del postgrau de la UIB comptarà també amb conferències de temes d'actualitat.

Es realitzaran lliuraments de premis. Durant tota la setmana estaran exposats els pòsters del Concurs de pòsters de la Setmana de Postgrau (2019). Cal venir a votar el que considereu el millor pòster!

Manteniu-vos atents a les pàgines del Centre d’Estudis de Postgrau i l’Escola de Doctorat i al nostre compte de Twitter @PostgrauUIB, per no perdre-us cap dels esdeveniments.

Aquí podeu consultar el programa sencer, amb totes les activitats

Us hi esperam!

Participa en els nostres concursos!

Concursos i premis

Inauguració i lliurament de premis

El dilluns, 08 d'abril, a les 12 hores a la sala d'actes de Son Lledó, tindrà lloc la inauguració de la Setmana de Postgrau a càrrec del senyor Llorenç Huguet, Rector Magnífic de la UIB.

Francesc Xavier Molina Romero
  • «Conferència inaugural: Quins factors influeixen en la reaparició del carcinoma hepatocel·lular?», el senyor Francesc Xavier Molina Romero, en Doctor en Investigació Translacional en Salut Pública i Malalties d'Alta Prevalença de la Universitat de les Illes Balears (UIB).
Santander Uniersidades
  • «Premis Santander-UIB als millors estudiants de màster de la UIB», Durant l'acte es lliuraran els premis Santander-UIB als millors estudiants de màster de la UIB.
Santander Uniersidades
  • «Ajuts de Mobilitat Santander-UIB als estudiants de doctorat de la UIB», Durant l'acte es lliuraran els ajuts de mobilitat Santander-UIB als 5 estudiants de doctorat de la UIB.

Assistiran els representants del "Banco Santander" i representants de la UIB.

Documents relacionats