Ajuts CEP-Santander per a la realització d'estades de recerca en universitats i centres d'investigació estrangers en el marc del Treball de Fi de Màster d'estudis oficials de la UIB

Ajuts - Estades 2020

Publicació de la resolució (14/04/2021)

La Universitat de les Illes Balears (UIB), a través del Centre d’Estudis de Postgrau (CEP), amb el patrocini de Santander Universidades, convoca aquests ajuts per potenciar la formació i la mobilitat dels estudiants de màster oficial de la UIB. Així, l’objectiu d’aquesta convocatòria és concedir ajuts per impulsar i fomentar la mobilitat internacional dels estudiants de màster oficial de la UIB mitjançant la realització d’estades de recerca en universitats i centres d’investigació estrangers, en el marc del Treball de Fi de Màster (TFM).

El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de la convocatòria i acaba el dia 19 de març a les 23.59 hores, hora peninsular espanyola (UTC+1).