Admissió als màsters i funcionament de les llistes d'admesos


Admissió als màsters

Una vegada s’ha comprovat l'accés al màster sol·licitat, el Centre d’Estudis de Postgrau remetrà la preinscripció a l'òrgan competent del màster corresponent perquè l'avaluï i en resolgui l'admissió.

Els requisits i criteris d'admissió de cada màster estan definits a les memòries de verificació de cada titulació i es poden consultar a la fitxa de cada màster, a la pestanya «Informació general», apartat «Criteris d'admissió», del descriptor.


Publicació de llistes d'admesos

El Centre d'Estudis de Postgrau publicarà la llista provisional d'admesos, la llista definitiva i, si escau, la llista d'espera, en els terminis establerts per a cada convocatòria en funció de la resolució de l'òrgan competent de cada titulació.

Els estudiants admesos tenen un termini determinat per formalitzar la matrícula a Acadèmic. En cas de no fer-ho en el temps establert, perden el dret a matricular-se o a tornar a demanar plaça al màster al qual havien estat admesos per al mateix curs acadèmic.

Les llistes d’admesos poden contenir alumnes que hagin quedat en llista d’espera, les quals es faran efectives si, un cop finalitzada la matrícula, han quedat places vacants.

Els estudiants en llista d’espera que finalment resultin admesos en seran informats i hauran de formalitzar la matrícula en els terminis establerts. En cas de no fer-ho, perden el dret a matricular-se o a tornar a demanar plaça al màster al qual havien estat admesos per al mateix curs acadèmic.

Les llistes d’admesos poden contenir el llistat d’estudiants no admesos, si escau.


Reclamacions a l'admissió

Els qui no siguin admesos podran formular, si escau, una reclamació davant la direcció del CEP, amb el botó corresponent a l'aplicació de preinscripció de la Plataforma de Postgrau. La direcció del CEP demanarà els informes que consideri oportuns per resoldre aquestes reclamacions.


Carta d'admissió per al visat

Els estudiants admesos que necessitin una carta d'admissió oficial emesa per la UIB per sol·licitar el visat d'estudiant a l'ambaixada o al consolat espanyol al país d'origen, o per a qualsevol altre tràmit relacionat amb el fet de cursar els estudis a la UIB, poden sol·licitar-la a través de l'adreça electrònica <masteruib.es>. En el correu han d'indicar la informació que necessiten que es faci constar en aquesta carta d'admissió.