Documents acreditatius

Termini per lliurar documents

El termini per lliurar els documents acaba el dia 31 d'octubre de 2024 a les 14 hores.

Efectes de no lliurar els documents

En cas d'haver-vos aplicat alguna condició d'exempció de preus pendent de documents i que no l'acrediteu en el termini establert, s’eliminarà d'ofici aquesta condició de la matrícula i es regularitzarà l'import perquè el feu efectiu.

Si en aquest termini no heu aportat els documents originals d'accés i admissió pendent, els que acreditin les condicions marcades a la matrícula o no heu acreditat la identitat, es podran suspendre els drets acadèmics i no podreu continuar els estudis fins que no hàgiu resolt aquesta situació. A més, si escau, s'anul·larà d'ofici la matrícula i no us tornaran les quantitats abonades.

Pensau que mentre no hàgiu lliurat la documentació original d'accés i admissió no podreu sol·licitar el certificat acadèmic ni el títol.

Documents que s'han de lliurar

Documentació d'exempcions i bonificacions de matrícula

En funció de les condicions indicades a la matrícula, haureu de lliurar documentació acreditativa als serveis administratius de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda, o a les seus universitàries de Menorca i Eivissa i Formentera, si hi cursau el Màster Universitari en Formació del Professorat. Recordau que, per anar-hi, heu de demanar cita.

Consultau quines exempcions i bonificacions hi ha i la documentació que heu de presentar en cada cas.

Documentació en cas de pagament domiciliat

Si heu marcat el pagament domiciliat, heu de lliurar l'autorització SEPA, emplenada i signada pel titular del compte, a la consergeria de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda o a les seus universitàries de Menorca i Eivissa i Formentera si hi cursau el Màster Universitari en Formació del Professorat. No cal cita prèvia.

Si teniu l'autorització SEPA signada electrònicament pel titular del compte, la podeu enviar a <master@uib.cat>.

Documents originals de la documentació d'accés i admissió

Fins que no es presenti aquesta documentació, no es podran sol·licitar ni certificats acadèmics ni el títol del màster cursat.

L'estudiant amb titulació d'accés de la UIB ha de presentar l'original i una fotocòpia de la documentació d'accés (requisits d'admissió), excepte del títol i del certificat acadèmic, atès que la UIB ja disposa d'aquesta documentació.

L'estudiant amb titulació d'accés que no sigui de la UIB ha de presentar l'original i una fotocòpia de tota la documentació d'accés.

Podeu lliurar aquesta documentació original o compulsada*:

  • Presencialment, als serveis administratius del Centre d'Estudis de Postgrau o de les seus universitàries de Menorca o d'Eivissa i Formentera, amb cita.
  • Per registre electrònic, a una oficina d'assistència en matèria de registres (OAMR) de la vostra localitat, comunitat autònoma, ambaixada o consolat perquè ens facin arribar les còpies electròniques autèntiques. Podeu consultar les oficines disponibles a la vostra localitat o comunitat autònoma a l'enllaç següent: https://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/encuentraTuOficina/OficinasRegistro.html
  • Per correu postal certificat a:
    Universitat de les Illes Balears
    Centre d’Estudis de Postgrau
    Serveis administratius - Àrea de Postgrau
    Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda
    Carretera de Valldemossa, km 7.5
    07122 Palma
* Les úniques compulses vàlides són les que ha realitzat un notari col·legiat espanyol, per via diplomàtica o consular o per l’organisme que expedeix el document (en aquest darrer cas, ha de constar el pagament de les taxes de la compulsa). Per a la compulsa de documents estrangers, cal consultar-ne els requisits a la web del CEP: Com hi puc accedir? -> Estudiants amb titulacions estrangeres.

Acreditar la identitat

Per accedir a diverses aplicacions de la UIB (Acadèmic, Aula digital, UIBdigital, correu electrònic…) i per fer diversos tràmits a la seu electrònica, s'utilitzen les credencials corporatives, que s'obtenen en el registre en línia.

Per això, és necessari que hàgiu acreditat la vostra identitat abans del 31 d'octubre de 2024. Fins a aquesta data, els estudiants que no ho hagin fet tindran accés provisional als serveis telemàtics de la UIB. A partir d'aquesta data, deixaran de tenir-hi accés fins que no hagin validat la seva identitat. 

A la fitxa del procediment d'acreditació de la identitat d'usuaris de serveis informàtics trobareu les modalitats disponibles per acreditar la vostra identitat. 

* Aprofitau el tràmit d'acreditació d'identitat presencial per lliurar tota la documentació que tingueu pendent: originals d'accés, d'exempcions i bonificacions, etc.

Documentació per acreditar la residència

Els estrangers que hagin d’acreditar la residència perquè no se’ls apliqui l’increment del 30 per cent del preu pels serveis acadèmics han de presentar la documentació per acreditar aquesta condició, que ha d'estar vigent a l'inici de l'any acadèmic (9 de setembre de 2024).

Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual

Si heu matriculat alguna assignatura que requereix un certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual i a la matrícula no heu autoritzat que la UIB faci la consulta al Ministeri de Justícia, heu de lliurar aquest certificat abans de l'inici de les classes

Fotografia recent

És important que, abans de l'inici de les activitats acadèmiques del màster, incorporeu una fotografia vostra recent a la base de dades de la UIB perquè el professorat, la resta de companys del màster i el personal d'administració i serveis us puguin identificar fàcilment. La incorporació d'aquesta foto es fa amb l'activació de la targeta universitària virtual.

Només es permet un canvi de fotografia per any acadèmic i és possible fer-lo per UIBdigital > Preferències > Dades personals > Identificatives. Per a qualsevol dubte, contactau amb els serveis administratius.

D'altra banda, també és convenient que, al vostre perfil de l'Aula digital, incorporeu una fotografia vostra recent.