Màster Universitari. Comptabilitat (MCOM): 2011-12

Convalidacions MCOM

Descriptor de la titulació

Criteris d'admissió

L’òrgan d’admissió de l’alumnat serà la Comissió d’Admissió, integrada pel director, el cap d’estudis i la cap dels serveis administratius de la titulació.

L’oferta de places és de 25 alumnes.

Per a l’ingrés al Màster en Comptabilitat es requereix estar en possessió del títol de Diplomat/ada en Ciències Empresarials, Diplomat/ada en Turisme, Diplomat/ada en Relacions Laborals, Llicenciat/ada en Economia, Llicenciat/ada en Administració d’Empreses o les titulacions antigues equivalents a les anteriors. De forma excepcional, s’acceptaran alumnes d’altres titulacions universitàries.

Objectius acadèmics i professionals

El màster té com a objectiu principal la formació dels professionals de la comptabilitat de nivell superior que demana el mercat laboral. Es dirigeix a titulats universitaris que vulguin ampliar els seus coneixements sobre matèries relacionades en comptabilitat. Actualment és una oportunitat per actualitzar-se, ja que s’explica el Pla General de Comptabilitat de 2007 que, en matèria comptable, ha suposat un important canvi en el model comptable espanyol.

El programa va dirigit a potenciar en l'alumne:

• La capacitat d'interpretació de la informació comptable.
  • El coneixement profund de la normativa comptable i la capacitat d’aplicar-la d’una forma correcta i creativa a una diversitat de situacions reals.
  • La capacitat de planificar i organitzar els sistemes informatius.
  • L'anàlisi de les conseqüències que la informació produeix en l'entorn econòmic i social en el qual es troba.
  • Les capacitats de creativitat i innovació, per poder donar satisfacció a les funcions que la societat exigeix a l'expert comptable, cada vegada més complexes, en lògica congruència amb l'amplitud i complexitat de l'activitat econòmica i social.
  • El criteri fonamentat de la persona en l'exercici professional enfront de situacions o problemes nous i no prevists.

Estructura dels estudis

S’ofereixen 82,5 crèdits (ECTS), encara que l’alumne ha de cursar 60 crèdits (ECTS) per a l’obtenció del màster.

L’estructura general dels cursos de formació es pot consultar a l’apartat " Assignatures " del Màster Universitari de Comptabilitat o a la publicació del BOE 251 del 16/10/2010 - número de resolució 15838 .

El reconeixement d’assignatures de doctorat i d’altres màsters i titulacions d’altres universitats, es farà de forma individualitzada i segons la coincidència de continguts i de nivell amb les assignatures del Màster Universitari de Comptabilitat . La taula de convalidacions la podeu trobar al document " Convalidacions "

Examen final

Consultau les guies docents a l'apartat " Assignatures "

Criteris d'avaluació i exàmens

Consultau les guies docents a l'apartat " Assignatures "

Professor coordinador ECTS

Els professors de cada assignatura es poden consultar a l'apartat " Assignatures ".

Processos administratius i altres dades d'interès

Formulari per a la presentació de suggeriments sobre el programa

Sistema de garantia de qualitat

Composició nominal de la Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat  Antoni Socias Salvà
PDI  Patricia Horrach Rosselló
PDI  Carles Pomar Castellanos
PAS  Consuelo Hernández Guerra
Alumne  Angeles García García

Comentaris i suggeriments

A la UIB volem escoltar els comentaris i suggeriments que vulgueu fer per poder millorar els nostres estudis i la informació que donam sobre els mateixos.
Si voleu ajudar-nos a millorar o teniu qualque cosa a dir, podeu fer-ho al formulari de contacte sobre els estudis de màster a la UIB