Màster Universitari. Educació Inclusiva

Any acadèmic 2019-20 | 60 crèdits | 0 places

Dades i indicadors

  2009-10 2010-11 2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-162016-17
Alumnes de nou ingrés 11 24 45 19 22 20 139
Alumnes matriculats 11 25

56

51 48 48 3932
Alumnes titulats 6 11 19 17 12 20 138

Qui vetlla directament per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat
Dolors Forteza Forteza
Personal Docent i Investigador
  • Joan Jordi Muntaner Guasp
  • Mª Rosa Rosselló Ramon
Personal d'Administració i Serveis
Maria Balle Cañellas
Alumnat
Antonio Vigo Aguiló

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Rendició de comptes i transparència

No hi ha informació relacionada amb aquest apartat

Treballs de fi de màster

  • De l'escola a la Universitat: biografies que visibilitzen les barreres a l'aprenentatge
  • La inclusió al CEIP Coll d'en Rabassa
  • De l'escola al barri: una aproximació teòrica de l'art comunitari com element transformador cap a escoles i societats inclusives
  • Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas
  • Anàlisi del model de suport a l'etapa de primària en un centre concertat
  • La relació de la família amb fills amb malalties rares amb els professionals sanitaris i educatius
  • La dislexia. Impacto de las barreras del sistema escolar en el ámbito familiar
  • Acogida de los AIT (Alumnos de Incorporación Tardía) a través de la educación emocional
  • Percepciones de los docentes sobre la educación inclusiva
  • Análisis de la figura del Auxiliar Técnico Educativo (ATE) desde una perspectiva inclusiva
  • LA INCLUSIÓN DEL ALUMNADO LGTB (Lesbianas, gais, transexuales y bisexuales)
  • El lideratge de l'equip directiu en l'educació inclusiva
  • El treball dels docents envers la diversitat
  • Els Grups Interactius a l'Educació Primària
  • Nins i nines amb malalties minoritàries en l'àmbit escolar
  • La família del CEIP Pintor Joan Miró
  • L'aprenentatge cooperatiu a l'educació física.
  • Els contes com a recurs per a la inclusió
  • Cap a un pla de convivència inclusiu. Estudi de cas
  • Unitat de mares del centre penitenciari de Picassent: escenaris educatius per a la inclusió
  • La biblioteca escolar: un espai inclusiu d'aprenentatge socioemocional.
  • “La immigració, un element per fer inclusió dins les aules” La metodologia del CEIP “Es Cremat”
  • Avaluació en els grups interactius