Màster Universitari. Neurociències

Any acadèmic 2020-21

Totes les assignatures del primer semestre d'aquest estudi s'impartiran durant el curs 2020-21 mitjançant sessions a distància síncrones, d'acord amb el Pla d’actuació de la Universitat de les Illes Balears per a la docència presencial adaptada, a excepció de les pràctiques i alguns seminaris.
Branca de coneixement Ciències de la Salut
Direcció dels estudis
Calendari acadèmic del centre https://estudis.uib.cat/estudis-de-master/Estudiar-a-la-UIB/Calendari-academic/
Places
Crèdits 60

Campus Mallorca
Preus Preu públic per crèdit 30,01¤
Cost total: 1.861,20 ¤ (*)(**)
Directe a

(*) Preu aplicable als nacionals dels Estats membres de la Unió Europea i residents a l'Estat espanyol
(**) Més informació sobre preus

En els últims 30 anys les ciències del sistema nerviós han conegut un vertiginós avanç. Una clau d’aquest avanç ha estat l’abordatge multidisciplinari en la seva investigació, donant lloc a un cos de coneixements que desborden els camps científics clàssics i que avui es coneix com Neurociència. Els programes de neurociències tenen un paper fonamental en l’àmbit de la salut. Un millor coneixement del cervell facilita els avenços en el tractament de malalties de gran impacte socioeconòmic, les malalties neurodegeneratives, molt lligades a l’envelliment i a processos com la cognició, la memòria, les emocions, etc., i cada vegada més freqüents: depressió, demència, esquizofrènia, malaltia de parkinson o accidents cerebrovasculars. Abordar aquestes malalties des de les diferents branques de les neurociències permetrà idear noves formes de tractament més eficaços amb estratègies terapèutiques cada vegada més efectives.

El Màster Universitari en Neurociències aquí presentat ofereix una visió multidisciplinària dels coneixements en neurociències, avalat per la procedència de diferents àrees de coneixement del professorat responsable de la docència, des de la biologia cel·lular i molecular, la farmacologia, la fisiologia, la psicobiologia i la psicologia bàsica, el que el fa únic entre els màsters implantats en altres universitats espanyoles o de la resta d’Europa.

Descarrega la informació de l'estudi

Comparteix aquest màster amb els teus amics:

Si voleu ajudar-nos a millorar, o teniu un comentari, consulta o suggeriment, contactau amb el Centre d'Estudis de Postgrau amb el formulari