Màsters oficials 2014-15

El centre de la UIB responsable de centralitzar i coordinar l'oferta formativa dels estudis de màster i la seva gestió acadèmica és el Centre d'Estudis de Postgrau

Informació Nota informativa
Des del Centre d'Estudis de Postgrau hem habilitat una eina per poder realitzar les preinscripcions als màster "on-line".

Els màsters que tenen un botó amb la llegenda "Preinscripció" tenen activa la sol·licitud de preinscripció "on-line" i els alumnes que desitgin sol·licitar la seva preinscripció a aquests màsters hauran de realitzar-la utilitzant aquesta eina.

Els alumnes que desitgin realitzar la preinscripció als màsters en els quals no apareix aquest botó, hauran de presentar la seva sol·licitud en els serveis administratius de l'edifici Antoni M. Alcover i Sureda .