II Concurs de Pòsters (2018) - Setmana dels estudis de postgrau

UIB

Els equips directius del Centre d’Estudis de Postgrau (CEP) i l’Escola de Doctorat de la UIB (EDUIB) anunciem que, durant la "Setmana dels Estudis de Postgrau a la UIB", (del 23 al 27 d’abril), se celebrarà el II concurs de pòsters entre els alumnes de màster de la UIB matriculats aquest curs acadèmic 2017-18. Hi haurà cinc premis de 150 euros, un per a cada branca de coneixement.

Per a poder concursar basta enviar, abans del dia 13 d'abril de 2018, en format electrònic (no en paper), la proposta de pòster (un per cada concursant), per e-mail a l'adreça: publicitat.postgrau@uib.es (indicar en l’assumpte "proposta de pòster").

El lliurament dels premis es farà divendres dia 27 d’abril, en un acte oficial obert a tothom, en el hall de l’Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.