Beca de gestió i optimització energètica per als alumnes que s'han matriculat i volen cursar el Màster en Enginyeria Industrial (MEIN) de la UIB (2018-2020).

La Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB), amb la col·laboració d’ENOVAM, llança la beca de gestió i optimització energètica per als alumnes que s’han matriculat i volen cursar el Màster en Enginyeria Industrial (MEIN) de la UIB (2018-2020).

La beca inclou el cost complet de la matrícula del Màster i la incorporació al Departament Tècnic d’ENOVAM per fer-hi pràctiques remunerades.

La Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB), amb la col·laboració d’ENOVAM, convoca la beca de gestió i optimització energètica (beca ENOVAM) que cobreix el cost complet de la matrícula del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MEIN) de la Universitat de les Illes Balears durant el període de realització previst, els anys acadèmics 2018-19 i 2019-20.

L’alumne/a beneficiari/a de la beca també s'incorporarà al Departament Tècnic d’ENOVAM per realitzar pràctiques remunerades durant el període de la beca, mitjançant un conveni de cooperació educativa. Per obtenir la beca és condició imprescindible matricular-se al Màster.

Els/Les alumnes que estigueu interessades heu d’emplenar el formulari d’inscripció i adjuntar en format ZIP el CV, una còpia de l’expedient acadèmic i una còpia de la preinscripció al Màster Universitari en Enginyeria Industrial de la UIB de l’any 2018-19, entre altres documents.

La data límit per presentar candidatures a la convocatòria és el 28 de setembre a les 14 hores.